Σάββατο 10 Μαρτίου 2012

Ας γνωριστούμε καλύτερα


Γεια σας και καλωσήρθατε στο blog μου!! 

Η πρώτη μου ανάρτηση ,είπα να είναι απλώς ένα καλωσόρισμα προς εσάς με κάποιες πληροφορίες για μένα..Λοιπόν... Είμαι η Μαρία,είμαι 27 χρονών και μένω στη Θεσσαλονίκη! Μου αρέσει πολύ να ασχολούμαι με θέματα γύρω από την ομορφιά ως χόμπι, να ανακαλύπτω νέες τάσεις και να δοκιμάζω καινούργια προϊόντα... 
Εξτρά πληροφορίες: Αγαπώ τα γήινα χρώματα στο ντύσιμο, μου δημιουργούν μια αίσθηση "ισορροπίας" - "αρμονίας"!! Όσο περίεργο κι αν ακούγεται στο χώρο με ηρεμεί πάρα πολύ το κίτρινο χρώμα (και έτσι έχω βαμμένο και το δωμάτιο μου)...νομίζω σε γεμίζει αισιοδοξία αυτό το χρώμα.. Σαν άνθρωπος πιστεύω στις λίγες και δυνατές φιλίες ζωής, όπως τις χαρακτηρίζω,και εκνευρίζομαι με την αχαριστία και την κακία ορισμένων ανθρώπων....Η οικογένεια αποτελεί σημείο αναφοράς για μένα και λατρεύω τα παιδιά (θέλω να αποκτήσω αρκετά)!!!! Αυτά λοιπόν έτσι για να έχετε μια ιδέα ποια βρίσκεται πίσω από αυτήν τη "σελίδα"...ελπίζω σύντομα να γνωριστούμε καλύτερα.......

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου